Delivery in Greece

Food Delivery: Μια συμβουλή προς τους Ιδιοκτήτες τους

Όταν τελειώσει η δουλειά σας αργά το βράδυ ρωτήστε όπως κάθε φορά το προσωπικό σας τι θα ετοιμάσετε για να φάτε όλοι μαζί, όπως συνηθίζεται στα περισσότερα μαγαζιά φαγητού στην Ελλάδα.

Φτιάξτε λοιπόν την παραγγελία πχ 2 μακαρονάδες, 2 πίτσες, μια Σαλάτα του ΣΕΦ, δύο μπύρες και δύο κουτάκια coca cola.

Μην τα σερβίρετε στο τραπέζι. Όοοοχι. Πάρτε δυο κουτιά πίτσας χωρίς να βγάλετε τα μικρά στρογγυλά χαρτονάκια που έχουν χαραχτεί με κοπτικό (περφορέ) στο πίσω μέρος του πιτσόκουτου. Μην τα βγάλετε. Όοοοχι. Ο βιομηχανικός designer που τα σχεδίασε, απλά τα έκανε για ομορφιά…. έτσι για την μόστρα.

Κόψτε όσο πιο βιαστικά μπορείτε τις πίτσες και πετάχτες τες με τσαχπινιά μέσα στο κουτί κάνοντας και ένα σπάσιμο μέσης αλα Γκάλη-Τσατσένκο, ώστε να δώσετε ορμή στην ιπταμενο-κομμένη πίτσα-δίσκο και άμα κανένα κομμάτι ερωτοτροπήσει και θέλει να καπακωθεί με κανένα άλλο… αφήστε το….. λίγο pizzasex δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

Πάρτε τώρα τις μακαρονάδες που ψήσατε μέσα στα γνωστά αλουμινένια παραλληλόγραμμα μπολάκια… αυτά που τα καπακώνουν με ένα χαρτονάκι.

Προσοχή στο καπάκωμα. Την αλουμινένια πλευρά του χαρτονένιου καπακιού βάλτε την προς τα πάνω ! Ναι ναι ναι προς τα πάνω. Προς την μακαρονάδα βάλτε την άγρια υφή του ανακυκλωμένου χαρτιού η οποία λαχταρά να ανταλλάξει υγρά και να ενυδατωθεί με την σάλτσα. Επίσης κλείστε όσο πιο σφιχτά μπορείτε τα αυτάκια του αλουμινένιου κουτιού, μην αφήνοντας καμία διέξοδο του ατμού…. προς τα έξω και αυτό γιατί τον ατμό πρέπει να τον νιώσει ο πελάτης όταν θα ανασηκώσει το πανιασμένο καπάκι που έχει ρουφήξει και την μισή σάλτσα.! έτσι…

Βάλτε την ΣΕΦ στο πιο ρηχό μπολάκι σαλάτας που έχετε… αυτό με το διαφανές καπάκι και αφού ρίξετε μια πλούσια κουταλιά sauce κλείστε το καπάκι με όση μαεστρία διαθέτετε, ώστε όοοοολη η sauce να κολλήσει στο διαφανές καπάκι, με σκοπό να μην φαίνεται τι υπάρχει από κάτω.

Ανοίξτε μια τεράστια σακούλα ! περάστε με τέχνη πρώτα τα δύο κουτιά πίτσες (προσοχή μην ανοίξουν οι χάρτινες τρυπούλες) μετά βάλτε από πάνω τα δύο κουτιά μακαρονάδα και κατόπιν βάλτε από πάνω με προσοχή την σαλάτα του σεφ, με ευλάβεια όμως για να μην χαθεί το ροζ χρώμα που έχει πάρει το διαφανές καπάκι.

ΔΕΣΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΚΟΥΛΑ. ! Κάντε έναν πρώτο κόμπο στα χερούλια και μετά ασφαλίστε με έναν δεύτερο. Ναι όσο πιο σφικτά τόσο πιο καλά.

Έπειτα, πάρτε μια επίσης ίδια τεράστια σακούλα και βάλτε τα δύο κουτάκια μπύρα και τα 2 κουτάκια coca. Αν κατά την διάρκεια που τα βγάζετε από το ψυγείο σας πέσει κανένα κάτω μην το αντικαταστήσετε, δεν έχει νόημα. Έτσι και αλλιώς όλα θα κουνηθούν στην συνέχεια. Αφού λοιπόν έχετε κτυπήσει Ζ και είστε έτοιμοι να φάτε με το προσωπικό σας, φωνάξτε τον πιο αξύριστο delivarά σας, κατά προτίμηση να έχει ράστα μαλλί ή χαίτη και δώστε του την παραγγελία να την πάει μια βόλτα.

Πείτε του να πάει και να έρθει πολύ γρήγορα, αλλά ορίστε του ότι υποχρεωτικά θα περάσει από κάπου 4 χιλιόμετρα μακριά. Αφού λοιπόν τον διώξετε αγχώνοντας τον, καθίστε και περιμένετε να γυρίσει. Μην τον πάρετε τηλέφωνο στον δρόμο εάν αργήσει, δεν το ακούει, είναι πάνω στο μηχανάκι. Κάντε λίγο υπομονή θα έρθει.

Εάν εμφανιστεί μετά από 40 λεπτά επιβραβεύστε τον και τάξτε του extra prim, το αξίζει….. και εσείς είστε καλό αφεντικό, αφού τον έχετε μεν ανασφάλιστο, αλλά τον αποζημιώνετε με ένα καλό extraδάκι και δωρεάν φαί ! Μπορείτε τώρα να ανοίξετε την παραγγελία σας και να απολαύσετε το φαγητό σας μετά από μια δύσκολη μέρα στην δουλειά σας. Ό, τι ακριβώς δηλαδή περιμένουν και οι πελάτες σας. Φαί και απόλαυση.

Άααα ξέχασα. Όταν αναγκαστείτε να βάλετε λουκέτο στην επιχείρηση σας, μην ξεχάσετε να κατηγορήσετε την κρίση και μόνο αυτή για την επαγγελματική σας καταστροφή.

Όλα τα άλλα ήταν τέλεια…

6 thoughts on “Food Delivery: Μια συμβουλή προς τους Ιδιοκτήτες τους

  1. Πάρη, το διάβασα πριν από ώρα και ακόμα γελάω. Δεν παίζεσαι.
    Αλλά κατά βάθος δεν είναι για γέλια.
    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Όσο συντηρούμε τις ασφυξιακές πίτσες τόσο στερούμε το οξυγόνο από την ελεύθερη, διαυγή, αμερόληπτη σκέψη. Ας λύσουμε ευρηματικά τους κόμπους της σακούλας και μετά ας επιλύσουμε τον γρίφο των αναπτυξιακών νομοσχέδιων.

    Εύγε Πάρη.

  2. Επιτέλους, κάποιος είπε τα πράγματα όπως είναι! Το άρθρο σου περιγράφει ΑΚΡΙΒΩΣ την κατάσταση με τα delivery.
    Αν σε όλα αυτά προσθέσεις την κακή ποιότητα φαγητού, την σαλάτα κομμένη χθες, το αυγό βρασμένο την περασμένη εβδομάδα, το λίγο χαλασμένο ζαμπόν που ανακατεύτηκε με το φτηνιάρικο τυρί της πίτσας, τα βρώμικα χέρια του παρασκευαστή του burger που δεν ξέρεις τί είχε πιάσει πριν το μαρουλάκι και το μπιφτέκι κλπ κλπ κλπ, τότε μπορείς να απολαύσεις το φαγητό σου μετά τη δουλειά και να ευχαριστείς που υπάρχουν τόσο καλοί άνθρωποι που σου μαγειρεύουν “ποιοτικό” και “οικονομικό” φαγητό…
     

  3. @Ersi άλλη μια φορά ευχαριστώ για τα σχόλια και τα καλά σου λόγια.

    @Ether Κουζίνα delivar-άδικου: Αυτό που λέμε: “Από την παρολίγον καταστροφή στην κατανάλωση”

  4. Εγω παλια που δουλευα σε πιτσαρια (delivery) ο τυπος πριν βαλει το τυρι καθαριζε την μυτη του (μιλαμε για καθαρισμα! οχι αστεια πραγματα!) και μετα επιασε το τυρι και το εβαλε στην πιτσα! Μπιαχ!!!!

  5. Φοβερό αρθρο….Δε πειράζει όμως ένα απο τα καλά της κρίσης είναι οτι ξεσκαρτάρουμε απο κάτι τέτοια αρπακολατζίδικα (σε όλους τους τομείς)…ο κάθε πικραμμένος που δεν είχε στον ήλιο μοίρα αυτοανακυρήσσοταν σεφ επιχειρηματιας και δεν ξερω εγω τι άλλο και μάλιστα αν τολμουσες να του κάνεις παρατήρηση (ακόμα και σαν φίλος) για οτιδήποτε στην έλεγε κιόλας….
    Και μιλάω εκ πείρας για γνωστούς μου.Βεβαια κανένας δεν κράτησε…
    Άσε που στο συγκεκριμμένο τομέα ο μέσος Έλληνας αρχισε να καταλαβαίνει οτι στο χρόνο που κάνει ο delivery με λιγη όρεξη μπορει να φτιάξει σπιτι του τα ίδια και καλύτερα πολυ φθηνότερα!!!!

  6. Ναι η κρίση ξεκαθάρισε κάπως το τοπίο. Εγώ έχω κρατήσει πλέον ένα-δύο φυλλάδια στο συρτάρι. Κάποτε είχα 30. Αυτό που μου λείπε περισσότερο από όλα είναι ότι δεν βρίσκω μια καλή πιτσαρία σε μια ωραία και ήσυχη πλατεία να πάω να κάτσω να πιω μια μπύρα με την οικογένεια.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *