Ώρα για... Δίαιτα

Δίαιτα ; Από Δευτέρα! Άλλοι τρόποι για να χάσετε βάρος

Ώρα για... Δίαιτα
Ώρα για... Δίαιτα
  • Αποφύγετε τα αναψυκτικά. Παραγγείλετε σόδα ή τόνικ. Στο κάτω κάτω φανείτε πιο σκληροί, παραγγέλλοντας και τα ποτά σας σκέτα ή on the rocks.
  • Μειώστε κατά τι την ποσότητα ζάχαρης στον καφέ σας. Πχ. τον πίνετε γλυκό με 2,5 κουταλιές ζάχαρη; Βάλτε μονάχα 2 και αφαιρέστε το γάλα. καφέ πίνετε όχι γαλακτομπούρεκο!
  • Μην κατεβάζετε τον άμπακο. Τρώτε σε ποσότητα τόση όση είναι η γροθιά σας.
  • “Κόψτε “το ψωμί στα δύο. Για κάποιους είναι δύσκολο να φάνε χωρίς ψωμί, προσπαθήστε να φάτε την μισή συνηθισμένη ποσότητα. πχ Μην φάτε όλη την φρατζόλα, φάτε την μισή.
  • Φάτε γλυκά μονάχα το πρωί που χρειάζεστε ενέργεια και θα τα κάψετε. Δεν χρειάζεται αν καθαρίσετε τον δίσκο με τα μελομακάρονα ούτε να φάτε όλη την βασιλόπιτα για να βρείτε δήθεν το φλουρί.
  • Φάτε ένα καλό πρωινό. Όχι ένα καφέ και φύγατε…..
  • Πιείτε πολύ νερό και μην ξεχνάτε να πηγαίνετε για κατούρημα και ειδικά στην δουλειά σας διότι: πρώτον καίτε τα λίπη δεύτερο όλο και κάποιον θα συναντήσετε στους διαδρόμους προς την τουαλέτα.
  • Παραγγείλετε έξυπνα όταν βγαίνετε έξω. Ακόμα και όταν η παρέα σας θέλει μεζεδοπωλείο ή ψησταριά τα “Τρία αδέλφια” διαλέξτε κάτι άπαχο π.χ. ένα μπιφτέκι σχάρας και όχι παϊδάκια και φάτε αρκετή σαλάτα.

Photo: Multi Taste Catering

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *